Güncel Blog
YapayBilgi.com Tüm Hakları Saklıdır

Samsung Galaxy Android Format Atma


Android işletim sistemli telefonlarda bilgisayar gibi kullanıma bağlı olarak yavaşlama olabilir yada sisteminiz düzgün çalışmayabilir. Samsung Galaxy android işletim sistemli telefonlarınızı bu yazımızı okuyarak ilk günkü haline getirebilir yani format atabilirsiniz. Bu format atma işlemi telefonunuzda kayıtlı rehber mesaj resim vs. dosyalarınızı silecektir. Format atmadan önce mutlaka yedekleme işlemi yapmalısınız. Telefonunuzu bilgisayara bağlayarak tüm dosyaları bilgisayarınıza alabilirsiniz. Telefon rehberinide sim kartınıza taşıyarak rehber yedeğini de bu şekilde alabilirsiniz.

Samsung Galaxy Android işletim sistemli telefonunuza format atmak için 2 yöntem bulunmaktadır.

Yasaklı Sitelere Giriş Yöntemleri İçin Tıklayın


  1. Menü–> Ayarlar –> Gizlilik –> Fabrika ayarlarını Sıfırla bölümünden telefonunuzu ilk günkü haline getirebilirsiniz.
  2. Telefonunuzun arama bölümüne gelip *2767*3855# tuşlayarak arama yaptığınızda telefonunuza format atabilirsiniz.
  3. Telefonunuzu kapalı konumuna getirip ortadaki tuşa basıp sonrasında açma / kapama tuşuna basarak telefonunuzu açın ve karşınıza çıkan ekranda wipe data/ seçeneğinden /factory reset seçilir ve reboot now ile format atarak telefonunuzu yeniden başlatabilirsiniz.

Samsung Galaxy Android işletim sistemli telefonunuzu yukarıdaki 3 yöntemle format atabilir ilk günkü haline getirebilirsiniz.

Gelen Aramalar: galaxy mini format,android format,galaxy ace format,galaxy s2 format,s2 format,galaxy s format,galaxy s2 format atma,galaxy format,android telefona format atma,galaxy mini format atma

Benzer İçerikler:

66 Comments
  1. Sonunda Samsung Galaxy Ace telefonuma format atabildim. Telefonum iyice yavaşlamıştı oyunları bile oynayamaz hale gelmiştim. Telefonum bozuldu derken sizin konunuzla karşılaştım ve hemen format atma işlemini uyguladım. Telefonum ilk günkü gibi hızlı ve herşey çalışır durumda. Teşekkürler yapaybilgi.

  2. Samsung Galaxy S2 telefonuma format atmayı başardım. Bu 3 yöntemide denedim hepsi gerçekten işe yarıyor. Eğer telefonunuzda yavaşlama veya çalışmayan bir uygulama varsa boşuna tamirciye götürmeyin onlarda bu işlemi uygulayıp sizden 20 TL gibi bir ücret isteyecektir. Bu format atma işlemini çok basit bir şekilde sizde yapabilirsiniz.

  3. Artık cep telefonlarıda bilgisayarlar gibi olmaya başladı. Virüs giriyor ve yavaşlıyor zamanla format atarak çözüm sağlayabiliyorsunuz.

  4. Bu format olayının telefona herhangibir zararı var mı? bilen arkadaşlar yazabilirse sevinirim…..

  5. bir normal gformat var bir de hard format var….ne fark var aralarında?

  6. Samsung Galaxy kullanıcıları için gerçekten çok yararlı bir makale olmuş diyebilirim. Adroid cihazlara format atma işlemini bilmeyenler bu sayede öğrenmiş olacaklar..

  7. Android işletim sistemli bir telefonum olursa uygularım malesef şimdilik yok

  8. gercekten cok teşekkürler . telefonda virüs programım olmasına ragmen ama virüsü bulamayıp telefonum mahvoldu. yüklenen resim ve videolara kendi kendine silinir oldu ve araştırıp sizlerinde yayaınlamış oldugunuz bu uygulamadan yola cıkarak formatladım ve şimdi ilk günkü gibi telefonum.emeginize ve paylaşımınıza cok teşekkürler

  9. elinize sağlık çok yararlı bi bilgi oldu benim için

  10. çok saolun yararlı bi paylaşım

  11. bu mesajı yazmak zorundaydım allah bu paylaşımı yapandanbinkere razı olsun çok büyük bir dertten kurtardı beni

  12. valla abiler kendiliğinden günde 2 ,3 defa kapanmaya başladı google Gmail hesabınada giriyo arasıra sizce yazılım sorunumu yani virüsmü yoksa teknik bi arızamı

  13. arkadaslar samsung wave gt s5830 kulannıorum telefonu kapadım tus kılıdını unuttum normal format kodunu yapamıorım # tusu basmıo yardım edııın

  14. yanlız # tusuna bastımda desteklenmeyen karekter yazıor bı yardım edın lutfeen

  15. Ben telefon şifresini unuttum.Açmam için gmail hesabı istiyo.Yanlış yaptım.Açılmıyo.Bunun için format atmam yeterli olacak.Aksi halde servise göndericem.Bana 3 nolu fortmat uyar AMa format atamıyorum lütfen yardım

  16. telefon un kilitlendi e posta istiyor o da olmuyor nasıl aca bilirim yardımcı olursanız sevinecem

  17. bende de aynı şey oluyor lütfen yardım edin

  18. slm arkadaslar oncelıkle bu ana kodu verenden allah razı olsun telefunu kies üzerınden 2,3 yukseltmıstım ıkı gun sonra kendı kendıne dokunmatık baska yerlere gırıp cıkmaya baslamıstı sorunu cozemedım fabrıka ayarlarından sıfırlasamda ama *2767*38553 kare yaptıktan donra hersey normale dondu artık basmıyor kendı kendıne

  19. MERHABA ;
    HERHALDE BİRKAÇ ARKADAŞ GALAXYDE YAZILIM GÜNCELLEME YAPTI VE GERİ AÇAMADI BU DURUMLA BENDE KARŞILAŞTIM SAMSUNG MERKEZİNE EMAİL ATTIM MÜŞTERİ DESTEĞİNİ ARADIM SONRADA BURAYA GİRDİM 3. YÖNTEMİ YAPTIM EWT İŞE YARIYOR DAHA MERKEZDEN BENİ ARAMADILAR AMA GEREKTE KALMADI EĞER BİR SORUNUNUZ VARSA BANA FACEBOOK ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ BARAN YETKİN : OSCARGUTİERREZ1974@WİNDOWSLİVE.COM

  20. ARKADAŞLAR SAMSUNG GALAKSİ TLF NUMA GİREMİYORUM.E MAİL ADRESİ İSTİYOR ONUDA BİLMEDİĞİM İÇİN HİÇ BİR ŞEY YAPAMIYORUM NE YAPMAM GEREKİYOR BİLEN VAR MI

  21. Direk fabrika ayarlarından yapın sorun çözülüyor :)

  22. sa benim galaxy acaenin şifresini untum g mail adresi istiyor ne yapabilirim acil

  23. Selam benim telefonum Samsung Galaxy Ace 5830i Şimdi Telefonu kullananlar bilir tuş kilidi. bir model koyoyosun ve o modeli oluşturunca kilit açılıyor. Küçük kardeşim Ben uyurken yaklaşık 15 defa yanlış model oluşturmuş ve şimdi telefon kilitlendi. benden google hesabına girmemi istiyor. giriyorum fakat yinede aynı ekran geliyor. Lütfen yardımcı oLurmusunz ???

  24. benim ki olmuyor dakalarca bek liyom telefon yine eskisigibi aclıyo buarada telefonumun markası glaxy y

  25. samsung galaxy ace ekran kilidi modellini unuttum ne yapabilirim

  26. gercekten çok yararlı bende galaxy s1 var formatı ayarlardan attım. ben resimlerimin bazılarını silmemiştim onlar hala duruyor. modeli unutan arkadaş ; telefon fazla denemeden sonra e posta adresi istiyor e-posta adresini ve şifreni (telefonda kayıtlı olan) giriyorsun telefon açılıyor bende yaşadım böyle bir şey.

  27. ekran kılıdı modelını unutcak kadar heycan yaptım ve açamıyorum ya deli olcam henuz yeni aldım aptallık ettım ama oldu bı kere :S yardım ederm ısınız format tusları olmuyo işlemiyo zannedersem

  28. ahmetcan kardeş nası yapıcaz aynı olay benm başıma geldi bugünnn kafayı yicem

  29. Kamera yı açınca “ErrorCallback.onError (-2)” yazıyor ve hiçbirşeye erişilemiyor, görüntü gelmiyor. format işleminide gerçekleştirmeme rağmen aynı sorun devam ediyor başka bir çözüm yolu varsa yardımlarınızı bekliyorum ve ne kadar hızlı cevap verilirse o kadar çok çabuk işim hallolur ve çok memnun olurum.

  30. arkadaslar benim telefonumda yanlis ekran kilidi modeli ile kilitlendi gmail adresi ve sifresi istiyo bunlari unuttum,3.basligi deniyorum ama telefonumun ekraraninda wipe data falan cikmiyo nedendir acaba yardimci olursaniz sevinirim

  31. samsung galaxy mini kullanıorum ekran kilidini unuttum ne yapablrm

  32. mehaba benim telefonum samsung young el desenli kilit modelini yalnıs gidim gmail sifre hatırlamıyorum yardım lütttten

  33. arkadaslar benim samsung galaxi i5831 var tus kilidicok fazla girildigi icin google hesabi istiyor,giriyorum ama olmuyor yardim lutfeennnnnnn,,,,eyer bilen varsa bana ulassin lutfenn,huseyin_82_03@hotmail.com

  34. ben telefonuma şifre koydum ve onu unuttum 3. sistemi yapmaya çalıştım ama oolmadı bana yardım edebilirmisinz ?

  35. Format atamıyorum telefonum kilitli kaç gündür ne yapamalıyımmm??

  36. allah razı olsun valla oldu telefonum acıldı cok sağolun

  37. arkadaşlar ekran kılıdını unuttum ve gmail adresımıde hatırlamıyorum ne yapacam telefonumu acamıyorum …

  38. yorum yapın diyorlar yapıyoruz ama cevap vermiyorlar nasıl iş bu benim telefonda tus kilidi bir kaç kez yanlış girilince g mail ve şifre istiyor yapıyorum ama olmadı en son çankayaya gittim format attırdım oldu buraya ne yaparım ne ederim bosuna yazmayın cevap gelmiyor nasıl olsa gidin telefon tamircisine orda yapıyorlar

  39. telefonuma format attım sonra gmail falan istedi girdim uzun bir süre CHECKİNG AVAİLABİLİTY diyerek arama yapıyor..ilk defa format atıyorum..telefon galaxy s2…cevabınızı bekliyorum

  40. telefonun ekran kilidini unuttum ve 3.yöntemi yapamıorum samsung galxy mını nasıl kırabilirim

  41. gercekten de mukkemmel bırsey telefonum kendıne geldı cok tesekkurler

  42. denileni yaptım ama olmadı 3 numarayı yaptım

  43. lütfen yardım edin

  44. telefonum GT-S5830İ format attım ama telefon acılırken google hesabı istiyor hesap ta kurulamıyor zaten ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz
    ACİLLL…..

  45. 3 numarayi yaptim telefonum acildi ama birkac kez denedim cok tesekkurler

    • nasıl yaptınız bana da soylermısınız delı olucam

  46. vermiş oldugunuz bilgiler için çok teşekkür ederim telefonum kilitlenmişti söyylediğiniz üçüncü uygulama işe yaradı şimdi tekrar kullanabiliyorum saolun

  47. arkadaşlar benim telefonum yeni aldım model kilidini unuttum diğer arkadaşların dediği “parolayımı unuttunuz?” sorusu çıkmıyor yardın lütfennnnnnnn

  48. lutfen acılen yardım edın

  49. galakxy ace 5830

  50. arkdaslar benm telefon acık oldugu halde bırı benı arıyınca yada mesaj atınca gelmyo sebebı nedır ne yapmam lazım yardımmm

  51. g mail hesabı istiyor ama g mailicm yok format atsam düzelirmi sim kartıda okumuyor,

  52. samsung glaxy s 5300 kullanıyorum modeli yanlış girdim ve şimdi google hesabı istiyor neyapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

  53. ya bende glaxy y var ben buna format atcem ama imei numarısını degiştirdim formatı atsam imei no su eski haline dönermi iletişim
    tel no: 05458328701
    ervacan@facebook.com

    şimdiden teşekkür ederim

  54. arkadaslar online olan varmı admin

  55. beyler aynı sorun benımde basıma geldı telefonucya goturdum 30 tl cıvarı dedı bende ınternetten bakmaya basladım ve en sonunda buldum !! ıste buyrun ıkıncı yontemı yapaınız !!!

  56. cok guzel bı yontem herkesın yapamsını tavsıye deıyorum fakat tek bır kotu yanı var telefonda ne var ne yoksa hepsı sılıncek !!!!

  57. olmuyor lütfen yardımcı olun…

  58. teşekürler

  59. abi allah aşkına yardım edin ya telefonu acıyorum 2 saat beklıyo değişiyo yani sure fark etmiyo kapanıyo telefon kendiliğinden acılıyo reset gibi yani telefoncuya götürdüm format attı bişe yaramadı yazılım güncelleme attırdım gne olmadı ne yapabilirim biri yardım etsin allah rızası için

  60. telefonum kendiliğinden kapanıyo sonrada acılıyo yazılım attım ama olmadı formatta attım olmadı yardım edermısın allah rızası için

  61. allah razı olsun valla

  62. telefonum acılmıyor takılı kaldı samsung yazısı ne yapayım samsug galaxy 2

  63. Ben butun hepsini denedim ama telefon sifirlanmiyor.. sifirlamak icin ne yapmaliyim ?

  64. telefonum ıyıce dondu hıc bı ıslem yapamıyorum sızın soyledıgınız yontemlerı yapıyorum ama olmuyor ne yapmam gereklı yardımcı olurmusunuz

Leave a Reply

Read more:
isyan
İsyan Filmi “Lock Out”

Bu Cuma sinemalarda yakın dönem Fransız sinemasından sıradışı bir dram bilimkurgu, aksiyon, gerilim filmi bulunuyor. İsyan Filmi 20 Temmuz Cuma...

Close
Google+ Yazarımız